TW

9.08.2015

SAU EXTREM

CATALÀ

CAMPIONAT DE CATALUNYA DE RAIDS
SAU EXTREM

Els raiders del Campionat de Catalunya tenen una cita el 7 i 8 de Novembre a les terres d'un dels bandolers més emblemàtics del nostre país Joan Sala i Ferrer, més conegut com a  Serrallonga.
Recorrerem llocs insòlits i amagatalls del bandoler. Viladrau, Sau, el Collsacabra, les imponents cingleres de Rupit fins Tavertet...


Un raid ple d'història, llegenda, emoció i sobretot,molta aventura!

El 1er SAU EXTREM  serà l'última prova de la Copa Catalana 2015.
El SAU EXTREM  substitueix la 5 edició del Raid Popular de Sant Quirze del Vallès que per diferents raons ha tingut que canviat d'emplaçament i de data. 
Esperem i desitjem que aquest fet no us perjudiqui i que tots els equips que tenieu pensat venir, hi sigueu un cop més. 

Us podem explicar que el raid s'apropa més al format del Raid del Segre que no al raid Sant Quirze del Vallès, amb un recorregut expedició de dos dies amb el que no podreu rebre asistencia de cap tipus en cap punt, excepte en els punts on l'organització així ho informi i, només per l'organització. 

Així que no necessiteu buscar assistencia que es, el que normalment, preocupa a tots els equips de raids i tots els equips estareu en igualtat de condicions. 

Com el nom del raid indica, el SAU EXTREM estarà centrat en el pantà de Sau per la qual cosa hi haurà una part important de proves d'aigua en el pantà. 

El SAU EXTREM es una prova llarga i dura, digna d'un campionat de catalunya de la FEEC però hem decidit incloure un raid molt mes asequible per a la categoria OPEN apte per tothom amb un minim de estat fissic i coneixements d'orientació.

L'activitat està promoguda per la FEEC i organitzada pel CEMP(Club Escalada i Muntanya Pardinyes)  Amb el suport dels ajuntaments de Vilanova de Sau, FOlgueroles, Rupit i Tavertet.  I amb el patrocini de la marca esportiva Trangoworld
Es tracta d'una competició esportiva d’entre 24 i 30 hores de durada en què els equips de 2 a 5 persones, realitzaran un recorregut en el que alternaràn disciplines de treking, caiac, bicicleta de muntanya, barranquisme, escalada i orientació. 

CATEGORIES
  • CATEGORIA ELIT Equips de 3 corredors sempre en cursa.  
  • CATEGORIA AVENTURA : Equips de 2 o 3 corredors sempre en cursa. 
  • CATEGORIA OPEN : Equips de 2 a 5 corredors sempre en cursa (només diumenge)
Guanyarà l'equip que aconsegueixi fer el màxim de punts, segons el número de fites que facin correctament. En cas de empat a punts, guanyarà l´equip que ho hagi fet en menys temps.





ESPAÑOL
CAMPEONATO DE CATALUÑA DE RAIDS
SAU EXTREM

Los raiders del Campeonato de Cataluña tienen una cita el 7 y 8 de Noviembre a las tierras de uno de los "bandolers" más emblemáticos de nuestro país Joan Sala i Ferrer, más conocido como Serrallonga.
Recorreremos lugares insólitos y escondrijos del bandolero. Viladrau, Sau, el Collsacabra, las imponentes riscos de Rupit hasta Tavertet ...

Un raid lleno de historia, leyenda, emoción y sobre todo, mucha aventura!


El 1er SAU EXTREM será la última prueba de la Copa Catalana 2015.

El SAU EXTREM sustituye la quinta edición del Raid Popular de Sant Quirze del Vallés que por diferentes razones ha tenido que cambiado de emplazamiento y de fecha.
Esperamos y deseamos que este hecho no se perjudique y que todos los equipos que teníais pensado venir, hay sed una vez más.

Os podemos explicar que el raid se acerca más al formato del Raid del Segre no al raid Sant Quirze del Vallés, con un recorrido expedición de dos días con lo que no podrá recibir asistencia de ningún tipo en ningún punto, excepto en los puntos donde la organización así lo informe y, sólo por la organización.

Así que no necesita buscar asistencia que es, lo que normalmente, preocupa a todos los equipos de raids y todos los equipos estará en igualdad de condiciones.

Como el nombre del raid indica, el SAU EXTREM estará centrado en el pantano de Sau por lo que habrá una parte importante de pruebas de agua en el pantano.

El SAU EXTREM es una prueba larga y dura, digna de un campeonato de Cataluña de la FEEC pero hemos decidido incluir un raid mucho mas asequible para la categoría OPEN apto para todo el mundo con un mínimo de estado físico y conocimientos de orientación.

La actividad está promovida por la FEEC y organizada por el CEMP (Club Escalada y Montaña Pardinyes) Con el apoyo de los ayuntamientos de Vilanova de Sau, Folgueroles, Rupit y Tavertet. Y con el patrocinio de la marca deportiva Trangoworld
Se trata de una competición deportiva de entre 24 y 30 horas de duración en el que los equipos de 2 a 5 personas, realizarán un recorrido en el que alterna disciplinas de trekking, kayak, bicicleta de montaña, barranquísmo, escalada y orientación.


CATEGORÍAS
CATEGORÍA ELITE: Equipos de 3 corredores siempre en carrera.
CATEGORÍA AVENTURA: Equipos de 2 o 3 corredores siempre en carrera.
CATEGORÍA OPEN: Equipos de 2 a 5 corredores siempre en carrera (sólo domingo)

Ganará el equipo que consiga hacer el máximo de puntos, según el número de balizas que hagan correctamente. En caso de empate a puntos, ganará el equipo que lo haya hecho en menos tiempo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.